Re: problem z modemem i karta sieciowa

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 00:57:54 MET DST

Użytkownik "Piotr Wydymus" <motaboy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ebk833$49k$1@news.onet.pl...

> Napisz jaki to laptop. W komputerach IBM i Dell bardzo często modem i
karta
> sieciowa były montowane razem na karcie miniPCI. Wystarczy, że ktoś tą
> kartę wyciągnął, lub jej po prostu nie było - gniazda zostały.

Nie wiem jak w laptopach, ale w desktopach nawet jeśli urządzenie wogóle nie
jest jeszcze zainstalowane, to "widać" je np. w programie Sandra (zakładka
PCI, AGP Buses). Ponieważ 99% zintegrowanych sieciówek i modemów jest na PCI
(w desktopach przynajmniej) więc jeśli Sandra ich nie widzi, to na 99%
znaczy że ich nie ma.