pimp my comp:)

Autor: c. <mpierzchalski_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 00:51:09 MET DST

Witam wszystkich!!
na poczatek moze napisze jakim kompem dysponuje
Plyta gl. MSI i845Pe Neo
Proc. P4 2,6GHz
Graf. GF FX5200
Ram. 512mb

Chcialbym zasięgnac opinii ekspertow (bo ja to nie bardzo s znam) co
by tu zmienic zeby odswierzyc ten sprzet, zeby jakies nowsze gry
zaczely chodzic i dalo s pracowac w programach typu CAD (glownie
microstation ale nie jakies powazne modele).
troche juz s rozgladalem i moje pomysly sa takie: 1. k.graf. X800GTO,
2. Ram 1gb
Ale niewiem czy ta plyta jest w miare dobra czy to badziew i nie warto
w nia wkladac tej karty. A jesli to badziew to czy warto kupowac plyte
agp.
A nie mam kasy zeby skladac kompa od podstaw :(
Mam do wydania na ten upgrade okolo 1000zl
Co byscie zaproponowali??
Pozdrawiam
MP