Re: Odłączyć kartę graficzną

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Sat 12 Aug 2006 - 22:29:05 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Serwer tak. System operacyjny niekoniecznie :) Popytaj
> na grupie poświęconej konkretnemu systemowi, który masz
> na tym serwerze zamiar stosować.

Pomarudzę jednak tutaj, bo pytanie jest z pogranicza system/sprzęt.
System to oczywiście Linux bez X serwera. Ciekawi mnie co generuje
obraz, który jest wysyłany np. przez ssh. W kernelu jest sterownik
bufora ramki, który chyba jednak wykorzystuje kartę graficzną. Chyba.
Co by się jednak stało, gdybym np. uruchomił program semigraficzny?
Generowanie grafiki może się opierać tylko na procesorze?

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur