Re: sluchawka bluetooth a komputer

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Sat 12 Aug 2006 - 19:38:48 MET DST

TT napisał(a):
> Witam Was,
>
> udało się może Wam podłączyć słuchawkę od telefonu do komputera, tak aby
> służyła jako zestaw mikrofon+sluchawka, np do skype lub sluchania muzyki
>
> pozdrawiam
>
> T.

Co do słuchania muzyki to nie wiem, ale do Skype się da :) Jest to
ładnie opisane w aktualnym numerze Komputer Świat Ekspert na stronie 79.
W skrócie polega to na tym, że instalujemy tę słuchawkę w systemie, a
następnie w konfiguracji Skype zmieniamy domyślne urządzenia audio na
bluetooth. Pozdrawiam.