Re: [OLDTIMERS] Tekram P6B40

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Sat 12 Aug 2006 - 17:37:40 MET DST

"Roman Sąsiada" <nie.lubie.spamu@i.hate.spam> wrote in message
news:ebk92t$6ar$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Google wyłączyli ?
> Tutaj sobie poszukaj http://www.tekram.com/down/discontinue.asp?typeid=4

do tego nie trzeba nawet googla, znalazlem od razu - niestety ani slowa
o obsludze dyskow powyzej 32 GB (w poszukiwaniu jakiegos info na ten temat
 przebrnalem przez ok. 100 www z googla)
a jedyny bios jaki znalazlem to ver. 1.10 ktora juz mam i nie dziala z 120
GB... :-(

podobnie zreszta z LBA - znalazlem definicje LBA, znalazlem w opisach
"LBA mode 0", "LBA mode 4", ale NIGDZIE nie znalazlem specyfikacji
tego LBA czyli jakie mode obsluguje jakie dyski

ZZ