HiS x1600 pro - warto ??

Autor: yodacki <yodacki_at_gazeta.pl>
Data: Sat 12 Aug 2006 - 15:53:01 MET DST

Witam,

Jest komputer: płyta główna Asus p4p800se z agp, Celeron seria D chyba
2,6, 1 gb ram i w tej chwili GeCube 9550 XT. Dodam jeszcze, że sprzęt
jedzie na zasilaczu 300w ModeCom ATX-300GTF -- oprócz powyższych klamotów
są jeszcze dwa twarde dyski, czytnik dvd i nagrywarka dvd oraz karta TV.
Koleś dostał kasę od rodziców -- 600 zł -- na kupno grafiki. Sprzedawca
zachwala mu -- taka w końcu jego rola :-) -- kartę HIS x1600 pro 256 na
agp naturalnie. Pytał mnie się czy warto, niestety ja nigdy nie miałem
doczynienia z żadną karta z rodziny x1600.
W związku z tym mam pytanie, czy warto kupować tą kartę.
Znalazłem, co prawda kilka recenzji tej konkretnej karty, ale jeszcze
bardziej mi namieszały, niektóre chwalą tą kartę, a drugie z kolei
odradzają zakup.
Proszę, zatem o opinie, najmilej widziane byłyby odpowiedzi od
posiadaczy tej karty, ale oczywiście, jeśli ktoś z Was miał kiedykolwiek
doczynienia z x1600 to proszę o info.

Pozdrawiam
YODAcki