Re: Jaką wybrać nagrywarkę DVD zewnętrzną?

Autor: Robot <Robot_nie_mam_maila_at_hotmail.com>
Data: Sat 12 Aug 2006 - 14:34:44 MET DST

> Oczywiście, że nie. :) Obudowa USB to na dobrą sprawę kabelek USB2IDE +
> ładna obudowa z zasilaczem. :)

Dziękuję za odpowiedź.
Poszukałem trochę informacji o takich obudowach.
Zaniepokoiła mnie pewna rzecz - w opisie jednej z nich było napisane,
że obsługuje DVD+R, DVD+RW, ... (nie pamiętam dokładnie), ale nie
było mowy np. o DVD-R, DVD-RW. Czy to mogło być tylko przeoczenie,
czy też rzeczywiście należy zwracać uwagę, bo sama obudowa może nie
obsługiwać wszystkich formatów zapisu?

Robot