Re: [Obrobka video] Zestaw pod ocene

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sat 12 Aug 2006 - 12:09:54 MET DST

PSYLO ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Jak już tyle wydajesz na zestaw to dorzuciłbyś trochę więcej do lepszej
> klawiatury i myszki. W końcu to z tym masz ciągle kontakt, to Twoje
> narzędzia pracy. Warto sobie umilić życie za dodatkowe 2% ceny ;)

Osobiscie mam myszke A4Tech WOP-35 (teraz po 35 zeta chodzi taka) i
klawiature Logitech Corded Deluxe Access Keyboard (jeszcze z pierwszego
kompa sprzed 5 lat) teraz podobne chodza tez za 35 zeta. Uwazasz ze jest
mi niewygodnie? :) Takie chce wlasnie polecic kumplowi - stad 100 zl na
jedno i drugie + 25 zeta na flopkie ;)

OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!