LCD do grafili: LaCie czy Formac?

Autor: Jarosław Grabek <jarek.grabek_at_gmail.com>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 22:47:27 MET DST

Witam,
potrzebuję porady praktyków w sprawie wyboru monitora do obróbki zdjęć w
photoshopie. Na razie wstępnie wybrałem dwa modele:

lacie: http://tinyurl.com/mro8z
formac: http://tinyurl.com/k8xqd

i teraz kilka pytań:
1. czy różnica w cenie jest uzasadniona? (mam dobre warunki pracy, można
znaleźć wersję lacie bez osłony).
2. czy te monitory będą się nadawały do takiej pracy? W tej chwili pracuję
na kończącej się bańce, raczej wykluczam kupno następnej (bo i nie bardzo
jest jaką i gdzie kupić).
3. no i oczywiście, który wybrać. Może znajdzie się ktoś, kto miał z nimi
kontakt. A może ktoś podpowie, gdzie w Wawce można wejść i obejrzeć taki
monitor na półce w sklepie.

Aha, mam kalibrator LaCie, więc nie będzie problemu z wyświetlaniem barw.
Za wszelkie podpowiedzi bardzo dziękuję.

--
Jarek
www.grabek.pl - fotografie