Re: Grafika Leadtek vs Club 3D

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 19:13:42 MET DST

MadMan ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> O ile nie oszczędzili na komponentach (a przy karcie za tę cenę wątpię)
> to jest to dokładnie ta sama karta. Główną różnicą będzie nalepka na
> radiatorze :) Ja sam kupiłbym Club3D, ale nie była dostępna jak
> kupowałem i nabyłem MSI.

Jak sie przygladam:
http://www.leadtek.com.tw/eng/3d_graphic/image/winfast_a7800_gstdh_2.jpg
http://www.club-3d.com/distri/images/product/high/CGN-GS786.jpg
dochodze do wniosku, ze to identyczna karta trzepana w jednej fabryce i
sygnowana przez rozne firmy, ktore ostatecznie sprzedaja ja jako swoj
produkt ;)

OMSON

P.S. Ciekawe na ile jestem w bledzie? :)

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!