Re: Pomysł - dlaczego by nie ?

Autor: Chopin <stawnanet_at_wupe.xl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 18:41:07 MET DST

news:ebhg9a$hmg$1@polsl.pl...

> O ile pamiętam to do starych Wangów sprzedawane były
> zewnętrzne dyski twarde wielkości prawie że połówki
> pralki "Frani", pewnie miały coś koło tej średnicy.

W Wangach widziałem dyski Seagate 40MB (5,25" ale grubości napędu CD). Każdy
fabrycznie nowy dysk miał naklejkę z nadrukowaną listą bad sektorów (error
map). Z dyskietki odpalało się programik, którym markowało się te sektory
żeby system pomijał te obszary.

Tu można obejżeć takie cudeńka - "pralka Frania" tam też jest :-).

http://www.abcresellers.bigstep.com/category.html?UCIDs=1113746

--
Chopin
stawnanet@wp.xl