Re: monitor, porysowana powloka antyrefleksyjna

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 17:37:40 MET DST

> mimo pytania w temacie prosze o odpowiedz

:)

Jesli to jest folia, to mozna ja usunac delikatnie nacinajac zyletka,
odrywac po kawalku, a potem calosc wyczyscic jakims detergentem
do szkla.

Jesli powloka jest natryskiwana, to mozna sprobowac ja zetrzec
do konca, ktos tu juz to kiedys robil, ale czym i jak - nie pamietam.

W obu wypadkach dostaniesz jednak monitor odbijajacy
wszelkie refleksy swiatla padajacego zza Twoich plecow.

Jesli zarysowane jest szklo - mozna przeszlifowac powierzchnie
(sa materialy do polerowania szkla i krysztalu) calosc jednak
bedzie raczej nieoplacalna operacja o watpliwym skutku.

Szybciej i taniej bedzie kupic jakas poleasingowa 17" na Allegro... :/

Pozdrawiam,
Vituniu

PS: Twoje pseudo przypadkiem nie ma czegos wspolnego z Infogrames? ;)