Wybór zasilacza

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 17:23:33 MET DST

Witam,

Przymierzam się do zakupu nowego zasilacza i nie ukrywam, że jestem nie
do końca obcykany w temacie. Ogólnie konfig który będzie do pociągnięcia
to Athlon XP 2500+@3200+, 2x256MB+512MB RAM DDR, HDD 250+80GiB PATA,
nagrywarka DVD, czytnik DVD-ROM, FDD oraz GF FX5500 (będzie wymieniony
na coś w rodzaju GF6600 lub mocniejsze) i z pierdołków wiatrak z
podświetleniem + 2 katody. Wstępnie wybrałem te:

1.
http://www.allegro.pl/item118391692_chieftec_gps_400aa_101a_400w_12cm_pcie_sata.html

2.
http://www.allegro.pl/item118760809_enermax_eg465ax_ve_g_fm_460w_pfc_24pin_promocja.html

3.
http://www.allegro.pl/item118591428_promocja_i_cisza_platin_power_420w_19db_pfc_sfc_.html

4.
http://www.allegro.pl/item118626338_super_cichy_black_line_420w_pfc_20_24pin_promocja.html

Za nr 1 (Cieftec) przemawia marka i podwójna linia +12V, ale słyszałem,
że wiatrak ma trochę hałaśliwy. Za 2 (Enermax) duża ilość kabli i ich
długość oraz mocna linia +12V. Za nr 3 (Platin Power) przemawia duża moc
(wg opisu :) ) za nieduże pieniądze. No i nr 4 (również Platin Power) to
samo co 3-ka plus większa ilość kabli.

Ogólnie kryterium ceny jest dla mnie dość istotne i zastanawiam się czy
nie wystarczył by jakiś Fortron, ale on z kolei może dawać za słabe
zasilanie do grafy jeśli ją wymienię na coś mocniejszego (wspomniany
GF6600).

Co radzicie?