Pomoc przy doborze nowego zestawu

Autor: Embrion <embrion44#WONSPAM#_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 16:51:45 MET DST

Witam

Przedemna skladanie nowego komputera.
Troche wypadlem z obiegu, wiec prosilbym o pomoc w doborze sprzetu.

Co do proca, to AMD wydaje sie dobrym wyborem.
Chodzi mi konkretniej o AMD Athlon64 X2 3800+/4200+
Lepiej socket 939 czy wchodzic juz w AM2 ?

Co do plyty glownej, to bede obserwowal kilka watkow nizej, bo temat
traktuje akturat o X2.

Pamiatki jak pamiatki, nic specjalnie sie chybe nie zmienia (poza tym, ze
wybor AM2 = wybor DDR2, mam racje?)

Pozostaje kwestia sprawiajaca mi najwiecej problemow, a mianowicie grafika.
Chce na nia wydac ~650zl. W dzisiejszych czasach nie warto juz chyba
wchodzic w AGP, co?
Z PCI-E na Allegro znalazlem takowe rzeczy:

GIGABYTE RADEON X800XL 512MB 256BIT
Sapphire Radeon X850 XT 256MB DDR OEM
ATI RADEON X1600PRO 512MB HDR
MSI Radeon X1600XT 256MB
GeCube X1800 GTO 256MB 256BIT 512BIT
GALAXY GEFORCE 7600GS 256DDR3 @GT
Gainward GF 7600GT
ASUS 6800 GT PCI-E
Aopen Aeolus 6800 GT 256MB

W ktora z tych kart najlepiej zainwestowac?
Czy Radek wciaz miewa problemy z nowszymi supportami dla gier (brak supportu
dla czesci technik lub opozniony wraz ze sterownikami)?

Z gory dziekuje za pomoc.

--
Pozdrawiam,
Embrion