komputer sie zawiesza po jakims czasie

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 15:04:46 MET DST

witam

od niedawna mam nowa plyte i nowy procesor
asrock dual939 sataII
Athlon 64 Venice 3000+

kilka razy juz zdarzylo mi sie ze komputer poprostu sie zawiesil
wyglada to mniej wiecej tak:

pracuje sobie w edytorze tekstu, w tle gra winamp, uruchomiony jest
jeszcze tlen i kilka innych programow np grider, total commander.
po jakims czasie muzyka przestaje grac, komputer nie reaguje na nic,
wskaznik myszy nie porusza sie, swieci caly czas dioda oznaczajaca prace
dysku.
wyjciem z sytuacji jest tylko twardy reset.

na poczatku zaraz po kupnie tego nie bylo, przynajminej ja tego nie
zauwazylem.
teraz komputer pracuje caly dzien, z uruchomionym regetdeluxe i sciagam
jakies pliki przez caly dzien i zadnej zwiechy, a jak siedze przez 2
godziny z wlaczonym winampem i wyzej wymionionymi programi to zdarza sie
ten zawias.
procesor chlodny, chipset tez - bo sa bloki wodne na nich i temp nie
przekracza 30 stopni. w obudowie zimniutko bo zadbalem o odpowiednia
wentylacje, pamieci sprawdzalem przeszly 4 testy bez zadnych bledow.

czy to jest mozliwe ze to wina programow? sterownikow?
niedawno zainstalowalem directx 9,0c - moze to jego wina w polaczeniu z
winampem?

chyba ze plyta taka dziadoska?

jak ktos ma jakies pomysly to bardzo prosze, zalezy mi bardzo aby ten
komputer byl stabilny na 100% bo sluzy mi do pracy, waznej pracy.

pozdrawiam.