Problem z drukarką

Autor: Wojtek <wrojWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 14:33:01 MET DST

Witam,

Mam problem, z ktorym nie moge sobie poradzic. Otoz: mam komputer z
zainstalowaną drukarką HP LJ 2500. Od jakiegos czasu, codziennie (bywa że po
kilka razy), podczas normalnej pracy, Windows XP Professional wykrywa mi na nowo
ta drukarke, uruchamia sie kreator, cos tam mieli na dysku, po czym konczy prace
i mowi, ze:

"Nie mozna zainstalowac sprzetu. Sterownik urzadzenia jest nieznany."

Mimo to na drukarce mozna drukowac.

- sterownik dotyczy tej drukarki, poniewaz instalowany byl z plyty,
zaktualizowany sterownik tez sciagnalem i zainstalowalem go z tym samym rezultatem
- nie jest to raczej wina portow USB, poniewaz probowalem na wszystkich w komputerze
- nie jest to też wina kabla

W innych komputerach, na tym samym sterowniku i kablu nie ma takiego czegos.

Co moze byc przyczyna? Może coś w rejestrze jest nie tak?

Z gory dziekuje za odpowiedz.

Pozdrawiam,
wroj