Re: 4,6V w gałęzi 5V

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 14:12:26 MET DST

> Zobacz co masz dostępnego w pobliskich sklepach

Mój w miarę porządny sklep ma urlop, a w drugim niezbyt
"kumata" pani oferuje jeden typ za 59,-zł. Dość długo
nie chciała mi podać firmy i typu powtarzając co trzecie
słowo, że zasilacz jest sprawdzony i na pewno dobry. Mieszkam
w małej miejscowości, więc na razie muszę odpuścić temat.
Oto co wydusiłem wreszcie z pani sprzedawczyni:

Akiga RPLPSU350WPFC.

Pozdrawiam Remek