Re: AMI potrzebna pomoc ;)

Autor: torciq <problemoo_at_neostrada.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 12:59:24 MET DST

> Wygląda na to, że BIOS jest uszkodzony i oczekuje w stacji dysków pliku
> z prawidłowym obrazem BIOSu. Ściągnij ten plik ze strony producenta płyty,
> zmień nazwę na AMIBOOT.ROM i przekopiuj na dyskietkę. To nie musi być
> dyskietka systemowa.

dokladnie tak zrobilem i dziala, tzn xp sie uruchomi ale wyglada na to ze
nie pamieta parametrow CMOS chociaz zmienilem na domyslne w biosie i
zapisalem to po onownym restarcie wyskakuje jakies menu trzeba nacisnac
Shift+f10 i sa 4 opcje do wyboru a domyslnie jest 1 ustawiona to cos z
botowaniem ma wspolnego ale mimo iz zmienilem z 1 na 2 czyli ta ktora botuje
system z dysku lokalnego to nadal xp sie nie uruchamia tylko mi wywala to
menu.Moge go uruchomic tylko gdy nacisne f2 czyli wszystko powroci do
standardowych ustawien cmos.