SATA II pójdzie na abit ic7 ?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 10:46:17 MET DST

Witam.
Obecnie mam 2 dyski SATA 150 Hitachi T7K250
, ładnie działąja w RAID.
Mam zamiar je wymienic na wieksze, tej samej firmi tyle ze z SATAII i NCQ .
Czy to będzie poprawnie działąć na Abit ic7 który nie obsługuje NCQ I SATA
II ?.
Wydaje mi, się, że dysk automatycznie przejscie w SATA I i nie załączy NCQ.
Pytanie drugie. Co będzie jeśli dysk załóżmy będzie działał własnie tak jak
uważa, nie załączy ncq ale po jakims czasie wloze je ( bez formatowania) na
nowa płytę główna z SATA II i NCQ.
Dzięki.