Re: Plyta ASUS P4B800 DELUXE I865 - dwine zachowanie

Autor: SebaImchotepM <sebastianimchotepm_at_vp.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 10:35:52 MET DST

Witam. Mam taką samą przypadłość z ramem CrossAir-a tytlko że na
A7V880 DeLux Ai, czyli na płytca pod Athlona. Zgłaszając problem do
Asus Polsaka otrzymałem taką oto odpowiedz. " W odpowiedzi na
Panskie pytanie stwerdzam że sam problem tkwi w kościach pamięci ram
a nie w płycie. Mimo iż są one na naszej liście obsługiwanych
pamięci i zostały one zakupione w zestawie to nie współpracują one
ze sobą. Zalecam zmianę na inny zestaw. " No kór....a aż się
zagotowałem bo zanim otrzymalem wiadomość to pożyczyłem od
znajomych i sprawdziłem taki sam zestaw, ( czyli 2 x 512 PC 3200 )
Kingstona i GoodRam-a. Tak więc, albo gości w firmie mnie olał, albo
jest kretynem na niewłaściwym stanowisku, albo sama firma Asus ma
swoich klientów w dup..e. Jeżeli znajdziesz odpowiedz na tą
sytuacje lub ktoś inny zna to bardzo prosze o mail lub wpis na forum.
Z góry wielkie dzieki i Pozdrawiam