Re: PC Format i wielki test nagrywarek ;)

Autor: gregc <grzeczu_at_usunto.klub.wytnijto.chip.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 10:07:20 MET DST

<cyberkid@chello.pI> wrote in message
news:o8cod2hi9quplo50go8eu3ge4ip1586hg6@4ax.com...

> Bo tak wyszło w redakcji podczas losowania kolejności?

Heh , raczej tak wyszło po opłaceniu przez
dystrybutora/producenta/dostawcę odpowiedniego "wpisowego". Kolega
handlujący dość zawzięcie światłowodami i całym osprzętem sieciowym do nich
( nie znam się na tym ) mówil mi kiedyś ile kosztowało go 5 miejsce w
rankingu bodajże switchy w baaardzo popularnym miesięczniku komputerowym na
literkę 'C' .

Ja mu wierzę, ale w głowie mi się to długo nie mogło pomieścić ...

pozdr