Re: Definitywne usuniecie danych z dysku?

Autor: zyli <zyli_at_poczta.onet.sp>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 09:17:01 MET DST

LCBWO napisał(a):
> Witam
> Sprzedaje dysk twardy i nie chcem aby nowy wlasciciel chcial probowac
> odzyskac moje dane roznymi programami. (zakladam ze nie da teog dysku dla
> profesjonalej firmy ktora zajmuja sie odzyskiwaniem danych).
> Czy jest mozliwe definitywne usuniecie danych z dysku, takie zeby nie dalo
> ich sie odzyskac ?

Sposób "domowy":
1. utworzyć plik zasypka.bat
2. w pliku zasypka bat napisać:
   type zasypka.bat>>zasypka.bat
3. na końcu ww tekstu dać znak końca linii tj. Enter
4. plik zapisać (będzie miał 31 bajtów) i uruchomić.
5. po pewnym czasie "zasypie" cały dysk
Sposób stary jak świat (15 lat?) opisany chyba w PC Kurierze
Pozdrawiam.
Zygmunt