Re: DVD - BenQ czy Liteon

Autor: Googie <no_at_spam.org>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 09:03:36 MET DST

PaRaGaS wrote:
> Liteon się ponoć popsuł, chociaż ja i o modelach sprzed 3 lat słyszałem
> dużo złego (np. kumplowi padły trzy pod rząd, każdy po wymianie - gość
> pracuje w sklepie komputerowym, więc wymianę mógł załatwić łatwo).
>
> Poczytaj recenzje, testy. Jak ci się nie chce, to bierz BenQ ;)

Też słyszałem różne złe opinie, ale nie mogę się oprzeć wrażeniu, że to
"taka moda" na narzekanie na Liteona.

Miałem najpierw CD-RW, które odziedziczyłem po bracie, u mnie
popracowało jeszcze z 2 lata i teraz zdziera go jeszcze ktoś inny, nadal
działa bez zarzutu.

Teraz mam DVD-RW Liteona, też jestem zadowolony. Obsługuje DVD-RAM, co
jest dość rzadkie wśród nagrywarek i jeszcze żadna płyta mi nie padła,
ani tym bardziej nagrywarka :>

--
Pozdrawiam! (Greetings!)
Googie