Re: PC m 25 lat...

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 23:03:15 MET DST

Piotr napisał(a):

> Poszedłem na wersje hard, i cofam się z całością.
> Ale ta druga też może być, tyle, że radzić a samemu pociupciać...
> No, jest różnica.

Jakby powiedział dr. Emmet Brown: "Myślisz tak trójwymiarowo". :P
Zwyczajnie gdybym wiedział pewne rzeczy, o których wiem teraz parę lat
temu, to zwyczajnie możliwości byłyby ogromne. :P
Tyle tylko, że podróże w czasie to tylko temat do takiej luźnej
dyskusji, albo na dobry (lub zły) film SF - za dużo paradoksów. :)

# /George Orwell - Rok 1984/