Re: mial ktos w reku notebook'a Lenovo ?

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 15:41:13 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Takim optymistą to bym nie był. Nie tylko zrezygnował z sygno-
> wania, ale też przekazał chyba produkcję i projektowanie nowych
> modeli.

IBM niczego nie przekazal, oni sprzedali dzial notebookow, tak jak wczesniej
czesci PC-tow i dyskow (przestawiaja sie na serwery). Dostali przy tym
kilkunastoprocentowy udzial w akcjach firmy Lenovo, udostepniajac firmowy
znak i nazwe ThinkPad na okres 5 lat. Przy czym warunkiem bylo, ze
projektowaniem nowych modeli bedzie zajmowal sie ten sam dzial IBM-a. Nie
nalezy jednak mylic serii ThinkPad z modelami firmy Lenovo, ktora kontynuuje
produkcje swoich wczesniejszych modeli (chyba seria C).
Pozdrowienia