Re: potrzebna elektronika do dysku samsung sp2004c

Autor: Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 12:48:33 MET DST

Witam

d4rqu napisał(a) :

> Niestety na hadek.pl nie maja elektroniki do tego modelu. W sumie za
> wypozyczenie elektroniki zycza sobie 200zl, a nowy dysk kosztuje
> 250zl:P

Po pierwsze cytuj jak człowiek - POD listem.
To kup nowy dysk, a nie żal się, że drogo. To nie jest oferta dla
tych, którzy utracili dostęp do bezwartościowych danych. Twoje
widocznie nie są warte nawet 200 zł, skoro biadolisz. Te filmy i
mp3-ki ściągniesz sobie ponownie za darmo :-P

--
Pozdrawiam
    Zbyszek