Re: zasilanie monitora - co jet?!!

Autor: Smoq <smoq__at_i.tak.nie.dojdzie.do.mnie>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 12:39:40 MET DST

Użytkownik "Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ebf12r$5v4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mam nowy Fujitsu Siemens 24w, i taki oto objaw: od czasu do czasu nie da
> sie wlaczyc przyciskiem. Wystarczy jednak wyjac i wlozyc spowrotem wtyczke
> z gniazda (listwa przeciwzakloceniowa0 i rusza...Powtorzylo sie to wiele
> razy, nie mam pojecia dlaczego (inny sprzet na tej samej listwie
> bezproblemowo)

Rzadko, ale zdarza mi się coś podobnego z NEC-em. Komputer włączony, po
jakimś czasie ekran się wygasza. Po jakimś czasie ruszam myszką lub klepnę
coś na klawiaturze, ale monitor nie chce wstać - pali się żółta lampka. Nie
da się wyłączyć i włączyć przyciskiem zasilania. Pomaga wyciągnięcie i
ponowne włożenie wtyczki do listwy. Czyżby LCD-ki też się wieszały? :-)

Pozdrawiam

Smoq