Re: jak zniszczyc dysk ?? czekam na pomys³y

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 11:31:22 MET DST

kgerus@gmail.com wrote:
> Musze zniszczyc kilka dyskow....
>
> Ze wzgledu na charakter danych, ktore byly na nich przechowywane
> destrukcja musi byc przeprowadzoona w taki sposob aby niemozliwe by³o
> odczytanie zawartych na nich danych. Nawet za ciê¿kie pieni±dze :)
>
> Na razie jeden z pomys³ów to wiertaka i fizycznie przewierciæ
> talerze. Nawet OnTrack na swojej stronie poda³ ze mieli zlecenie
> odzysku danych z przewierconego dysku i nie byli w stanie nic zrobiæ
> :)
> Najciekawsza zostanie nagrodzon± fotorelacj± z aktu destrukcji :D
>
> Podawajcie swoje propozycje !

Wystrzel rakieta w slonce albo lepiej w czarna dziure. Czarna dziura
lepsza. W przypadku zniszczenia inna metoda istnieje teoretyczna
mozliwosc odczytu danych, po wrzuceniu do czarnej dziury informacja po
pewnym czasie sie wydostanie, ale tak zmieniona, ze nie da sie odczytac
pierwotnej tresci.

Jesli nie potrzebna jest Ci 100% pewnosc, to wystarczy rozkrecic dysk i
potraktowac mlotkiem talerze. Wrzucenie do pieca tez powinno zrobic swoje.

--
wer
nie odpisuj na adres bofh@nano.pl