problem z wiatrakiem procesora na AMD3000+

Autor: Piotrek <lhiphop_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 00:18:16 MET DST

Witam
mam płytę Gigabyte GA-K8-NF-9 z procesorem AMD 3000+ (1800MHz) z oryginalnym
wiatrakiem.
Od pewnego czasu zauważyłem, że komputer piszczy po uruchomieniu. Otworzyłem
go i okazało się, że wentylator procesora nie startuje. Komputer piszczy,
uruchamia WinXP HE noramalnie. Po minucie - dwóch wentylator startuje i
podczas nawet długiej pracy cały czas działa. Komputer nie jest wogóle
"podkręcany".
Zresetowałem ustawienia załączania wentylatorów do defaultowych w BIOS (nie
zmieniałem wcześniej, ale tak na wszelki wypadek), nie mam żadnego programu
do sterowania wentylatorami ani nadzorującego stan płyty głównej. Potem
zresetowałem do defailta cały BIOS.
Bez zmian. Piszczy.....

Co się dzieje ????

Piotrek