Re: Linux

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 23:14:59 MET DST

Iga <she30-30@tlen.pl> wrote:

> Maniaczka komputerowa ze mnie...jednak o niewielkiej wiedzy i malym
> doswiadczeniu...;)

            To cos takiego jak "mis o bardzo malym rozumku"? :O

> Chcialam przetestowac Linuxa (mam na plytce).. po "zaladowaniu" nie
> dziala myszka....:( ..

            Nie jest to przypadkiem jakis starszy komputer z myszka na laczu
szeregowym, a nie PS/2? Bo prawie wszystkie nowe dystrybucje (normalne
i live) zakladaja bez sprawdzania, ze myszka wisi na protokole ImPS/2
i mysz na RS232 jest niezywa. W sumie jedyne wyjscie to odpalenie nano
czy czegos podobnego w konsoli i reczne wyedytowanie sekcji "InputDevice"
w /etc/X11/xorg.conf czy co tam odpowiada za konfiguracje srodowiska
graficznego w danej dystrybucji.

PS:
Dalej pytaj na wlasciwej grupie. FUT juz ustawiony.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl