Re: LAN - rozpoznawanie typu kabla przez sieciowke

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 23:00:46 MET DST

qwerty <qwerty01@poczta.fm> wrote:

> Gdzieś czytałem, że sieci oparte na 1 Gbps wykrywają kabel prosty lub
> cross.

            A cos blizej - link do dokumentacji? W domy gigabitowym ethernetem
jeszcze sie nie bawilem w praktyce (karta na plycie to nie wszystko,
przydalby sie jeszcze co najmniej switch i karty PCI do starszych
komputerow, a jak dla mnie to kupa roboty z przebudowa dzialajacej sieci
10/100, koszt spory a jak na razie fast ethernet ppokojnie mi wystarcza.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl