Re: Czy to oznacza, że CPU walnięte?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 20:33:23 MET DST

Użytkownik "Brovar" <bbrowarski@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ebd4ak$t22$1@inews.gazeta.pl...
> Sprawdzonych nie mam, ale ja bym na Twoim miejscu spróbował podbić troszkę
> napięcie vcore :p

To bardzo dobry trop, bowiem płyta pokazuje mi niskie przy nominalnym
ustawieniu. Miernikiem nie mierzyłem, ale mam drugą taką samą płytę z
Duronem i tam Codegen świetnie sobie radzi i nie ma problemów. Choć w tej
sytuacji nie wiem, czy zasilacz nie byłby winny (poprzedni miał spuchnięte
kondensatory, a był "marki" TRACER via Megabajt i działy się prawdziwe cuda,
bo komp/system Win98SE szalał juz od włączenia. Zmiana na FEEL pozwolia
ładować/zamykać system bez problemu (problemy z Win98SE pozostały).

Jeśli to będzie to, wykaże wadę nowego zasilacza FEEL 350W. A tak mi się on
podoba. :-(