Stary laptop SatelitePro 445 z karta muzyczna Yamaha OPL3-SAx

Autor: Waldemar Dudek <t.n1.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 09:54:26 MET DST

Mam nastepujacy problem,zainstalowalem winampa (probowalem od wersji 1.9 do 5)
zeby moc sluchac plikow mp3.Winamp wywala mi ze format PCM nie jest
suportowany, ten sam winamp chodzi na slabszym starym kompie bez
problemu.Wydaje mi sie ze to moze byc problem sprzetowy, moze ktos mial
podobny problem i znalazl rozwiazanie albo wskaze mi grupe gdzie ludzie
zajmuja sie tego typu sprawami.
Pozdrawiam, dzieki za zainteresowanie i ewentualne odpowiedzi.