problem z podłączeniem kamery cyfrowej

Autor: Łukasz Olaczek <kameleon_at_pertus.com.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 18:05:05 MET DST

Witajcie,

Mam problem z podłączeniem kamery cyfrowej Sony do komputera moich
rodziców. Na moim laptopie wszystko działa 'od pierwszego strzału'.
Komputer rodziców to Asus K8N4-E Deluxe, Sempron 2800+, 512 MB RAM, Win2k
SP4 + wszystkie patche z WU. IEEE1394 w BIOSie włączony. Przy próbie
podłączenia kamery do komputera nic się nie dzieje. Najdziwniejsze jest to,
że w Menedżerze Urządzeń nie mogę znaleźć nic związanego z firewire, tak
jakby Windows w ogóle nie rozpoznawał kontrolera firewire. W google'ach nie
udało mi się znaleźć żadnej sensownej porady :(. Jakieś pomysły? Z góry
dzięki za wszystkie podpowiedzi.

Pozdrawiam,
Ł.O.

--
Łukasz Olaczek                 | Registered Linux User No. 166549
e-mail: kameleon@pertus.com.pl | Powered  by  Kubuntu @ HP nc6120