Re: Czy to oznacza, że CPU walnięte?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 14:32:38 MET DST

Użytkownik "Brodi" <madmax81@_kaczory do obory_interia.pl> napisał w
wiadomości news:ebcgv7$1cf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> memtest , pomęcz kompa nawet z 8 godzin,

jeszcze raz powtórzę:
Tak myślałem jeszcze o pamięci, bo podczas kopiowania tam coś rozpakowywuje,
ale gdy ruszałem FSB, to pamięć cały czas była ustawiona tak samo, więc
raczej ją wykluczam. Tym bardziej, że testowana kilka razy i w sumie chyba
dwa dni (Memtest-86, Pc-check).

> jeśli to nie wina biosu jak napisał Jaceq , a memtest nic nie wykaże to
> może płyta ( kondensatory nie popuchły ?? ) , słabe chłodzenie procka -
> nasmaruj go , zasilacz - może czas go odkurzyć ?
> jak się zachowuje jakiś linux live np slax ?

Płyta nowa, kondensatorom się przyglądałem niedawno, nic nie ma, zasilacz
nowy, na gwarancji (z tego powodu nie rozkręcałem). Wszystko jeszcze
"pachnie" nowizną.

Linux'a nie mam, ale podejrzewam, że będzie idealnie działać, jak w testach
pod DOS'em.

Po zainstalowaniu wszystkiego i zgraniu obrazu partycji, wstawię max.
prędkość procka i będę obserwował Windowsa i zapuszczę Prime i CPUtest.
Liczyłem, że to typowe zachowanie instalatora, jak to było podobnie kiedys
przy Win98 (juz nawet szczegóły zapomniałem, tak dawno to było...).