Re: Czy to oznacza, że CPU walnięte?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 14:27:39 MET DST

Użytkownik "Jaceq" <dzacek83@WYWALTOo2.pl> napisał w wiadomości
news:ebcc48$n6r$1@opal.icpnet.pl...
> zacznij od powgrywania najnowszysch biosow do czego sie tylko da (plyta
> glwona, karta graficzna,
> napdey CD/DVD) to moze nic nie dac, ale na bank nie zaszkodzi, jak sie
> bedzie powtarzalo to rozloz czalosc i poskladaj spowrotem, zasilacz sie
> wyrabia? przy wyzszym taktowaniu jest wiekszy pobor pradu...

Komputer już działał jakiś czas i BIOSy mam najnowsze (tylko płyta, bo do
VGA producent nie publikuje). Rozkładać, raczej nie ma sensu, bowiem
składane było nowe w solidnej obudowie - naprężeń nie ma, a styki czyste, bo
jestem na to wszystko przeczulony (styki w przypadku dotknięcia przemywam
zawsze benzyną ekstrakcyjną PV).

Mówisz zasilacz... I w tym momencie mógłbym podejrzewać, bowiem napięcie
jedno mi spada przy pełnym obciażeniu, ale jak liczyłem, to trzyma wartości
normy ATX 2.0. Zasilacz nowy, co prawda FEEL 350W, ale do najgorszych raczej
nie naleąy i powinien podołać.

Tak myślałem jeszcze o pamięci, bo podczas kopiowania tam coś rozpakowywuje,
ale gdy ruszałem FSB, to pamięć cały czas była ustawiona tak samo, więc
raczej ją wykluczam. Tym bardziej, że testowana kilka razy i w sumie chyba
dwa dni (Memtest-86, Pc-check).