Czy to oznacza, że CPU walnięte?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 12:04:20 MET DST

Pacjent:
ASRock K7VT4A Pro + AMD Athlon XP 2600+ (Thorton), 256MB DDR (CorsairVS,
PC3200), Asus N6200
(wszystkoe nowe)

Podczas instalowania Windows XP przy ustawieniu magistrali CPU 166MHz
Windows XP, w trakcie kopiowania plików (tuż po formatowaniu) wyświetla
komunikat na niebieskim tle. Jest tak dużo ogólnikowego tekstu (np.: że jak
instalowano nowy sprzet, to należy go odłączyć, że jak to nowy komputer to
należy skontaktować się z dostawcą sprzętu, itp.), że wypisałem tylko dwie
linie które są jakoś identyfikowalne.

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

0x00000000 (0x00000004, 0x00000002, 0x00000000, 0x80190AA0)

Wpisywałem to w przeglądarkę, ale nic nie znalazłem (także w Microsofcie).
Czy kojarzycie co to jest?

Problem można rozwiązać poprzez zmniejszenie FSB do 133MHz (ja instalowałem
nawet przy FSB 100MHz), ale mnie trapi teraz to, czy to jest problem
instalatora Windows, czy procesora?
Wszakże testy na PC-Check'u nie wskazują uszkodzenia procesora, a jego temp.
nawet nie przekracza 51C (zwykle około 47C), to wcześniej miałem W98SE,
który wywalał często aplikacje i się wieszał, ale tak samo przy FSB 100MHz,
jak i 166MHz. Na razie nie mam jakiegokolwiek powodu przypuszczać, że CPU
jest uszkodzone. Nie wykluczam jednak jeszcze chipsetu płyty głównej.
Piszę ten wątek, bo jak przez mgłę pamiętam problemy z instalowaniem Windows
98 na procesorach Athlon i Duron pow. jakiś częst. (nie pamiętam ile,
należało robić underclocking do instalacji).

Proszę o jakieś sprawdzone informacje w tym temacie.