Re: Nowa plyta milczy

Autor: doombek <doombek2122_at_interia.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 11:31:40 MET DST

Penie nic ci nie wróci płyty do życia, ja miałem dwie płyty pod soc. A
Abita NF7-S i Potem Asrocka jakiegoś tam na s. A i najpierw Abit nie
uruchomił się ;( grzebałem też i to nic nie dało , więc dałem spokój ,
poleciałem po najtańszą płytę pod Soc. A i tak samo było ;( , myśle że to
jakieś zwarcie w obudowie było, potem sprzedałem proca i ram i były dobre :D
, ale obie plyty poszły na śmietnik ;(((