Re: Monitor Samsung 193P+ czy moze cos innego.

Autor: bajtucha <no_at_email.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 09:19:45 MET DST

> Witam!
>
> Kilka miesiecy temu myslalem nad kupnem 17tki jednak teraz mam okazje na
> zakup 19tki. W zwiazku z tym mam pytanie, czy pojawil sie jakis monitor,
> ktory zawiera lepsze parametry pracy (17tka byla chwalona przez wielu
> userow)?
> W koncu jak wydac 2000zl, to juz na cos konkretnego :)

też brałem go pod uwagę, jednak zdecydowałem się na Philips'a 190P7E
-tańszy
-na poprawionej, sprawdzonej matrycy MVA (która jest w chwalonej belinei
1019020vC)
-mocowanie, nóżka wygląda na taką, której można zaufać (ta z samsunga
podobno po zbyt częstym przesuwaniu sama zjeżdża)

tym się głównie kierowałem ... jestem zadowolony, chodź monitor mam dopiero
tydzień

bajtucha