Re: Panel LCD- jakie parametry są najlepsze ?

Autor: igoR szczurka <adres_at_w.sigu>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 22:31:00 MET DST

08 sie 2006, SMirek pisze w news:eb9jrc$p7h$1@nemesis.news.tpi.pl:

> A takie rzeczy jak kontrast i jasność ?
>
> Czytam i widzę, że rozpiętość tych parametrów jest dosyć spora...

Biorąc pod uwagę, że im gorszy producent tym bardziej fantazjuje w
pomiarach tych parametrów, to nijak nie są one wymierne. Szczególne
bzdury znajdziesz właśnie w informacjach o kontraście i czasie reakcji.
Zresztą do biura nie mają one najmniejszego znaczenia.

Matryce posiadające -zasugerowane przeze mnie- większe kąty raczej i tak
będą spełniać Twoje wymagania, więc po prostu zignoruj te głupoty.

 igoR szczurka     |'_>    FAQ grupy  pl.comp.dtp
 igs [at]w .pl    / |         http://dtp.art.pl
 ---=============\___DD   GG:5239818 / Skype:igor_sz