Re: Nagrywarka DVD. Czy to dobry wybór?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 20:33:45 MET DST

Feromon napisał(a):

> Liteon robił dobre nagrywarki CD.

I jedne z pierwszych nagrywarek DVD dostępnych za rozsądną cenę. ;)

> ale też nie mam jakiś specjalnych wymagań. Nagrywam max 2 płyty na tydzień

Gdyby tak policzyć średnią, to pewnie wyjdzie podobnie w moim przypadku.
Nie zajmuje się w każdym razie masową produkcją płytek DVD, raczej
zrzucam sukcesywnie materiał gromadzący się na dysku, który wielki nie
jest (40 GB).

> Przy dwuletniej gwarancji można przyjąć że za 2 lata będzie nowa
> generacja....

Można przyjąć, ale co złego w tym, że ja chciałbym, żeby napęd wtedy
jeszcze działał? ;P
Poza tym jest jeszcze jedna podstawowa kwestia - jakość zapisu! To ona
powinna odgrywać podstawową rolę, a nie - tak jak sądzi wielu ładny
panel czy sekundowa różnica pomiędzy czasem zapisu 16x a 18x. :)

# /George Orwell - Rok 1984/