Re: Problem z odczytem plyty w kompie.

Autor: Radek <radlop_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 18:12:16 MET DST

No tak ale problem polega na tym ze dvd-rom caly czas z 15 minut po
wlozeniu plyty mieli i probuje ja odczytac a system nie reaguje na
polecenia do dvd-romu. Potem jak juz skonczy mielic plyte to i tak zglasza
do systemu ze brak plyty. Czyli zostaje mi ze jej nie skopiuje. Dziwne ze
komputer musi miec idealne lead-out a stacjonarne odtwarzacze na to leja
ze tak powiem i czytaja idealnie plyte. Dlaczego tak jest?