Re: jak sie ma radeon 9800 pro do feel'a 300w..

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 15:26:17 MET DST

> moge odpalic radeona 9800 pro ?

Odpalic mozesz... ale czy ugasisz, to jzu zalezy od:
- skladu chemicznego dywanu
- odleglosci od lazienki
- czasu w jakim jestes wstanie zdobyc puste wiaderko
(z miski za duzo wychlapuje sie po drodze)

> wedlug tego kalkulatora
> http://journeysystems.com/power_supply_calculator.php
> wyszlo mi: Your Recommended minimum power supply is 279 W

Te kalkulatory nadaja sie do liczenia niczym kaktus na szczotke do zebow.

> w sumie mam 300 czyli 20 w w zapasie ?

Nie. A przynajmniej nie przy Feel'u.

Generalnie - mozesz podlaczyc. Nic nie powinno sie spalic.
A jesli juz, to przy odrobinie szczescia sam zasilacz.

Natomiast mozesz doswiadczyc przykrych niespodzianek
w postaci losowych zawieszek, zwlaszcza w trakcie gry.

Na twoim miejscu (przy tym procesorze i tej grafice) pomyslalbym
o zmianie zasilacza na cos z wyzszej polki. Zwlaszcza jesli zamierzasz
z tego komputera korzystac jeszcze przez dluzszy czas.

Pozdrawiam,
vituniu.