dziwne restarty kompa

Autor: ..::|david|::.. <davidtychy.tnij_at_interia.pl.to>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 15:10:54 MET DST

Witam.

Konfiguracja:
-jakas plyta na socket 370 z zinteg. vga
-celeron 1000
-2x 128 dimm 133mhz
-geforce 2 64mb
-seagate barracuda 4
-plextor cdrw
-winxp pl sp2

Objawy sa takie ze komputer sie restartuje w roznych sytuacjach zupelnie
losowo i to
bez znaczenia czy slucham mp3, czy ogladam divx, czy gram w jakas gre.
Czasami potrafie obejrzec caly divx, a czasami potrafi sie zrestartowac po
5 min. Czasami po restarcie komputer nie chce sie wlaczyc i slychac z
brzeczka niekonczonczace sie sredniej dlugosci piski (bios: award). A
czasami sie zrestaruje i bez problemu winxp sie zaladuje. Temp procka wg
tego co pokazuje plyta to ok 45-55C, temperatura wewnatrz obudowy 20-30C.
Gdy wlozylem od znajomego celerona 633 (konfiguracja komputera ta sama) to
komputer sie przestal wieszac (temp. procka mniej wiecej ta sama).
Gdy wlozylem spowrotem mojego cel1000 i obnizylem czestotliwosc magistrali
z 100mhz na 66mhz (czyli celeron 1000 stal sie teraz celeronem 677)
komputer sie przestal wieszac.
Co mam zrobic (lub wymienic) zeby procesor mogl dzialac tak jak producent
chcial, czyli 1000mhz?