Re: Świst dysku

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 12:20:31 MET DST

> Ta wersja gąbkowa jest całkiem całkiem, tylko że ten
> typ nie ma czujnika temperatury wiec było by ciężko.

Zdecydowana wiekszosc starych nie ma.
Nie bylo takiejpotrzeby, po prostu nie grzaly sie AZ TAK,
zeby taka czujka byla potrzebna.

Jesli chcesz - sprawdz, czy na plycie glownej nie ma
wyprowadzenia na dodatkowa czujke. Ja mam odczyt
temperatury dysku zrealizowany wlasnie w ten sposob.

> Albo go włoże w termofor napełniony wodą zimna woda
> ciepło odbierze a woda i tka szybko sie nie nagrzeje.

Jesli juz to nie woda, a olej maszynowy. Nie przewodzi
pradu i nie utlenia metalu. Z tym, ze dysk i tak musialbys
najpierw wpakowac w jakis hermetyczny worek.

Pozdrawiam,
Vituniu.