Re: Panel LCD- jakie parametry są najlepsze ?

Autor: igoR szczurka <adres_at_w.sigu>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 22:47:52 MET DST

07 sie 2006, SMirek pisze w news:eb78oq$dja$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Pomóżcie proszę: jakie parametry decydują o dużym komforcie pracy na
> LCD ?
>
> Jakie powinny być optymalne do pracy biurowej przez 8 godz. non-stop
> ?

Przede wszystkim cyfrowe łącze (DVI) - oczywiście na karcie graf. takie
samo. Zapewni ostry nie męczący wzroku obraz "piksel w piksel". Dobrze by
było w takiej sytuacji wybrać monitor o dość dużej "plamce" (przypominam
że np. monitory 17" i 19" mają zazwyczaj identyczną rozdzielczość...)

Jaknajwyższe kąty widzenia. Ideałem były by parametry powyżej 170' w
pionie i poziomie.

Wygodna regulacja wysokości i pochylenia ekranu.

Reszta w pracy biurowej raczej będzie mniej istotna. Właściwie każdy
monitor spełniający powyzsze wymagania będzie się świetnie nadawał do
biura.

 igoR szczurka     |'_>    FAQ grupy  pl.comp.dtp
 igs [at]w .pl    / |         http://dtp.art.pl
 ---=============\___DD   GG:5239818 / Skype:igor_sz