EssentialPIm pro

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 20:01:18 MET DST

Witam

Pytanie troszke OT. Jesli nie tutaj to podpowiedzcie gdzie zapytać.

Szukam mozliwosci zakupu oprogramowania do uzytku słuzbowego z fakturą na firmę
(budżetówka) o nazwie Essentialpim pro. (jest to manager informacji z
wielodostepem i synchronizacja z packetpc).
Niestety nie znalazłem oprócz strony producenta www.essentialpim.com mozliwości
zakupu licencji w POLSCE.

Może ktos kupował w Polsce i potrafi podac namiary na
dystrybutora/sprzedawcę....google nic mi nie chce wypluć a rózni sprzedawcy
rozkładają rece.................ja juz zreszta też ;((
Ciezko jest kupić w budzetówce cokolwiek ze Stanów, nie mamy kart kredytowych a
przelew za granicę byłby mocno problematyczny (byc może niewykonalny)

Prosze o pomoc

Pozdrawiam
Piotr