Re: Dziwna p³yta, myszka czy co?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 17:33:37 MET DST

Saper/nolin11 napisa³(a):
> Moje gryzonie nie dzi³aj± :( ,jego tak. (pod dos'em)

A to znaczy, ¿e albo driver im nie podpasowa³(jak masz driver __pod
dosa__ dla tych myszek, które nie chodz± to za³aduj go zamiast tego
MOUSE.COM) albo cos jest z portem PS/2.Czytaj dalej:-)

> Jak na razie zamówi³em adapter PS/2 (mysz i klawiatura) > USB (te z tych
> tanich na allegro)

I m±drze zrobi³e¶, pod warunkiem, ¿e nie u¿ywasz ju¿ ¿adnego programu
pod dosa, który wykorzystuje myszkê:-) Nie zapomnij w³±czyæ "USB Legacy
Support" w biosie.Jak siê gdzie¶ pomyli³em to niech mnie grupwicze
poprawi±, ale ta opcja odpowiada za obs³ugê klawiatury i myszki pod USB

1.Ka¿da myszka obecnie sprzedawana na rynku ma dyskietkê ze
sterownikami, nikt tego nie instaluje bo w 99,9% starcz± drivery
systemowe, ale mo¿e Ty nale¿ysz do tego 0,1%, któremu driver systemowy
nie pasuje.Sprawd¼ to.

2.W tym driverze, który Ci przys³a³em jest opcja wymuszenia wielu
ustawieñ.Wpisz MOUSE/? i zapoznaj siê z tymi opcjami.Mo¿e tam co¶
znajdziesz

3.Zobacz w biosie, czy mo¿esz cokolwiek ustawiæ je¶li chodzi o porty
PS/2, przepisz najlepiej te ustawienia i napisz tu na grupie, mo¿e co¶
znajdziemy

4.Podaj linka do manuala od swojej p³yty, albo zamie¶æ na jakim¶ serweze
publicznym jak nie ma w sieci albo nie mo¿esz znale¼æ(na pewno masz w
PDF-ie na CD z softem od p³yty g³ównej) np. rapid share(g³ównie chodzi
mi o szczegó³owy opis biosa i ewentualnych zworek, ale najlepiej jak
bêdzie ca³y manual)

Tomaszek