core 2 duo a pentium D

Autor: Yoop <yoop-cut-it-_at_wp.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 10:42:55 MET DST

Witam

Mam pytanie związane w wyborem procesora.
Jako że pojawiły się niedawno core 2 duo chwalone za wydajność i
energooszczędność zacząłem się zastanawiać, czy nie kupić takiego
właśnie procesora zamiast planowanego pentium D. Niestety porównania
jakie widziałem były właściwie wyłącznie pomiędzy core 2 duo a
Athlonami. W związku z powyższym pytanie, czy warto dołożyć trochę i
kupić core2, czy może lepiej skorzystac z niższej ceny pentium D?

Pozdrawiam,
Yoop