Re: Problem po zmianie obudowy

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 10:25:36 MET DST

*KW*, napisales:
> Dlaczego ?
> Spróbuj mnie przekonać.

Podkładki umieszczone od góry i od dołu nie wystarcząm by odseparować płytę
elektrycznie od obudowy; płyta i tak byłaby połączona z obudową przez panel
z wyjściami, masę zasilacza i napędów itp.; dołączenie obudowy bezpośrednio
do wielu punktów płyty wiąże się prawdopodobnie ze skuteczniejszym
ekranowaniem i zmniejszeniem ilości zakłóceń (np spowodowanym pływaniem
masy - choć nie wiem, czy przy takich grubych kablach to zjawisko wchodzi w
grę).
Przekonaj mnie, że jestem w błędzie (a być może jestem). :)

k,